BulgarianEnglishFrenchGermanItalianRussian

Шест прични да включим бадемите в нашето меню

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

1.Бадемите понижават нивата на холестерола


Според проучване, публикувано в списанието на Американската асоциация за диабет, хората, които страдат от проблеми с холестерола, са били помолени да включат в ежедневното си менюто бадеми. В края на изследването е установено, че бадемите водят до повишаване на нивата на витамин Е в червените кръвни клетки и плазмените клетки, което в крайна сметка намалява нивата на холестерола на пациента.

2.Бадемите помага при сърдечни проблеми


Бадемите са богати на антиоксиданти, магнезий и мед, както и на мононенаситени мастни киселини. Именно поради тези компоненти редовната консумацията на бадеми може да ни помогне да поддържаме сърдечно съдовата си система в добро здраве. Препоръчва се бадемите да се консумират заедно с кожата за максимални ползи за здравето. Според проучване, проведено през 2014 г., е установено, че консумацията на бадеми води до значително покачване на антиоксидантите в кръвта. Това понижава кръвното налягане, което води и до подобрена циркулация на кръвта. Това проучване подкрепя и теорията, че средиземноморската диета работи чудесно за здравето, тъй като има много ядки в нея.


3. По-добра чрева флора

 Яденето само на 4 бадема на ден може да ви помогне да имате много по-здравословна микробиота! Това се дължи на кожата на бадема, чрез която тялото ни получава повече пробиотици. Пробиотиците са от съществено значение за добрите бактерии в червата. Също така правят храносмилането по-лесно и по-добро. Ако имате проблеми със стомаха, лоша миризма в устата или други стомашно-чревни неприятности, тогава трябва да си осигурите дневна доза от 30 до 35 бадема. Това ще ви помогне да се предпазите от небалансираната популация на бактерии в червата си по естествен път, без да ползвате лекарства.

4.Знаете ли, че бадемите могат да ви помогнат да поддържате теглото си под контрол?

Според експерти бадемите са богати на протеини и фибри, като същевременно са с ниско съдържание на въглехидрати. Следователно яденето на бадеми може да накара човек да се чувства сит за по-дълго време, което от своя страна може да помогне за намаляване на общата консумация на калории.


5. Яденето на бадеми може да бъде чудесно за кожата ви

Бадемите са богати на витамин Е, който е чудесен антиоксидант. Наличието на храни, богати на антиоксиданти, може да забави окисляването на клетките и по този начин да им помогне да останат по-млади. Бадемите също са богати на манган, който подпомага производството на колаген. Колагенът е протеин, който е отговорен за поддържането на еластичността на кожата. Така че, ако искате да забавите процеса на стареене на кожата, включете в менюто си бадеми!

6.Бадемите предпазват зъбите


Ако страдате от проблеми със зъбите, не забравяйте да включите бадеми в ежедневната си диета. Бадемите са богати на фосфор, което прави зъбите и костите ви по-силни.

Коментари

Pin It on Pinterest